WB1641

StartSun, Sep 1, 2024 12:00:00
End-
Enroll until-
This course is not open for enrollment yet. You can enroll after Sun, Sep 1, 2024 12:00:00

Course Rules

Om goed te leren programmeren, is het belangrijk dat je zelf je eigen code schrijft. Alleen door zelf na te denken over de problemen en de code zelf te typen krijg je een handigheid in het oplossen van problemen met code.

Maak daarom alle opdrachten uit deze module zelf. Je mag wel overleggen met je medestudenten, maar typ daarna zelf je eigen code in deze opdrachten. Ook AI-hulpmiddelen zoals ChatGPT zijn dus niet toegestaan.

Wij maken gebruik van verschillende hulpmiddelen om mogelijke plagiaat of “hulp” bij het maken van deze opdrachten te detecteren. Wanneer wij het vermoeden hebben dat je de ingeleverde code niet zelf geschreven hebt, zal je uitgenodigd worden om deze code aan ons uit te leggen.